Для Вас, батьки!

         








Світлина від МОЯ ДИТИНА.


Як налаштувати дитину на навчання після канікул на learning.ua




Світлина від Класни Наочністя.

Світлина від Дитячий психолог.

БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ВЗИМКУ. ПОРАДИ ДЛЯ БАТЬКІВ/Files/images/detia-261.gif

/Files/images/1303939929.jpg1. Під час зимових розваг звернуть увагу на:

- вибір безпечного місця для розваг разом з дитиною;

- стан ігрового обладнання: санки, лижі, ковзани;

- забезпечення дитини зручним одягом та взуттям для зимових розваг;

- пам'ятайте, що дитина не повинна залишатись без догляду.

2. Під час катання на санчатах:

- обстежте місце для катання на санчатах та приберіть зайві й небез­печні предмети;

- біля гірки встановіть місце для спуску та шлях підйому на гірку з санчатами;

- не дозволяйте дітям спускатися з гірки , лежачи на санках головою вперед.

3. Під час гри в сніжки:/Files/images/stixi_dlya_detej_bezopasnost_na_ldu_1.jpg

- обстежте територію, на якій ви будете грати, приберіть всі зайві й небезпечні предмети;

- не цільтесь сніжками у голову та обличчя, особливо сніжкою, яка зліплена із вологого снігу;

- гратися подалі від автомобільних доріг та вікон будівель.

4. Катання на ковзанах:

- починайте вчити дітей кататися на ковзанах з 5 років;

- катання на ковзанах в перші рази не повинно тривати більш ніж 10 хвилин протягом 3 разів на тиждень;

- перед тим, як діти будуть кататися на ковзанах, обстежте разом з ними ковзанку, приберіть всі зайві предмети;

- одяг дитини повинен бути легким і зручним;

- влаштовуйте ковзанки на річці ли­ше тоді, коли товщина криги досягне 12 см;

- щоб виміряти товщину льоду, треба пробити лунки по боках переправи (ре­комендована відстань між ними 5 м) і проміряти їх. Треба мати на увазі, що лід складається з двох шарів: верхньо­го (мутного) і нижнього (прозорого і міцного). Виміряти точну товщину мож­на лише після видалення з верхнього (мутного) шару снігового льоду не міцного;

- не дозволяйте дітям кататися на ковзанах на замерзлих водоймах без нагляду дорослих;

- важливо своєчасно гострити ков­зани.

/Files/images/011_3_preview.jpg5. Катання на лижах:

- навчати дитину кататися на лижах можна розпочинати з 2—3 років;

- спочатку навчають дитину впевне­но стояти на лижах;

- початковий етап навчання: попе­ремінний двокроковий хід;

- одночасно навчайте дитину пра­вильно робити вдих та видих;

- навчіть дитину правильно ставити палки: на відстані 8-10 см від лиж під невеликим кутом;

- стежте, щоб під час катання діти йшли один за одним, дотримуючись відстані з попередньою дитиною, не наступаючи на п'яткові частини лиж;

- під час спускання не починати ру­ху доти, доки дитина, яка спускалася попереду, не зійде з проїжджої частини гірки;

- дітям дошкільного віку рекомендо­вано кататися з невисоких гірок: крутиз­на до 15°, довжина схилу — 20 м;

- лижі потрібно зберігати в сухому прохолодному місці;

- після занять, перш ніж занести лижі в помешкання, очистіть їх від снігу і протріть насухо ганчіркою;

- уважно перевіряйте лижі та палки після кожного заняття. Знайдені по­шкодження треба одразу усунути.

/Files/images/detia-756.gif




Розклад уроків
2 клас
      Понеділок                                               Вівторок
1. літературне читання                       1 літературне читання
2. іноземна мова                                  2. математика
3. математика                                      3. фізична культура
4. фізична культура                            4. українська мова
5. трудове навчання                            5. природознавство



       Середа                                                    Четвер
1.  літературне читання                       1. українська мова
2. іноземна мова                                   2. математика
3. математика                                       3.  образотворче мистецтво
4. українська мова                               4. музичне мистецтво
5.  основи здоров’я                              5. фізична культура



                                              П’ятниця
1.   літературне читання
2.   математика
3.   українська мова
4.   інформатика
5.   природознавство

УДОСКОНАЛЕННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ 

(Вправи та завдання)

Батькам!

Шановні батьки! Літо — найулюбленіша пора для хлопців! Літні канікули приносять багато радісних вражень, нових відчуттів, цікавих зустрічей. Влітку діти особливо швидко ростуть, розвиваються фізично. Літо — це час, коли є багато можливостей поправити здоров’я: водні
процедури і сонячні ванни, багаті вітамінами овочі та фрукти, відпочинок і розваги.
Шановні батьки, протягом літніх канікул Ви несете відповідальність за життя і здоров’я Ваших дітей!
Пам’ятка для батьків
За безпеку дітей на водних об’єктах
  • Не залишайте дітей без нагляду поблизу водойм — це небезпечно!
  • Ніколи не купайтеся в незнайомих місцях!
  • Чи не купайтеся в забруднених водоймах!
  • Чи не купайтеся у водоймах, в яких є ями і б’ють ключі!
  • Не дозволяйте дітям і не влаштовуйте самі під час купання гучні ігри на воді — це небезпечно!
  • Якщо під час відпочинку або купання Ви побачили, що людина тоне чи йому потрібно Ваша допомога, допоможіть йому, використовуючи рятувальний круг!
  • Перебуваючи на сонці, застосовуйте запобіжні заходи від перегріву і теплового удару!
Заходи безпеки при купанні
  • Купатися краще вранці або ввечері, коли сонце гріє, але ще немає небезпеки перегрівання
  • Температура води повинна бути не нижче 17-19 градусів, перебувати у воді рекомендується не більше 20 хвилин.
  • Не слід входити або стрибати в воду після тривалого перебування на сонці, т. К. При охолодженні у воді настає скорочення м’язів, що приверне зупинку серця
  • В ході купання не запливайте далеко.
  • У водоймах з водоростями треба плисти біля поверхні води.
  • Небезпечно плавати на надувних матрацах, іграшках або автомобільних шинах, т. К. Вітром або плином їх може віднести від берега, з них може вийти повітря, і людина, яка не вміє плавати, може постраждати.
  • Не дозволяйте пірнати з мостів, причалів.
  • Не можна підпливати до човнів, катерів судам.
  • Слід пам’ятати, що обмежувальні знаки на воді вказують на кінець акваторії з перевіреним дном. Нехтування цими правилами може призвести до травмування чи загибелі.
Заходи безпеки дітей на воді
  • Купатися тільки в спеціально відведених місцях
  • Чи не запливати за знаки огородження місць купання
  • Не допускати порушення заходів безпеки на воді
  • Чи не плавати на надувних матрацах, камерах
  • Чи не купатися у воді, температура якої нижче плюс 18 градусів
Пам’ятка для батьків
За безпеку дітей в літній (відпускної) період
Шановні батьки, зрозуміло, що щоденні клопоти відволікають вас, але не забувайте, що Вашим дітям потрібна допомога і увага, особливо в літній період.
По-перше: щодня нагадуйте своїй дитині про правила дорожнього руху. Використовуйте для цього відповідні ситуації на вулиці у дворі, по дорозі в дитячий сад. Перебуваючи з малюком на вулиці корисно пояснювати йому все, що відбувається на дорозі з транспортом, пішоходами. Наприклад, чому в даний момент не можна перейти проїжджу частину, які на цей випадок існують правила для пішоходів і автомобілів, вкажіть на порушників, відзначивши, що вони порушують правила, ризикуючи потрапити під рухомі транспортні засоби.
Пам’ятайте . що Ваша дитина має засвоїти:
  • Без дорослих на дорогу виходити не можна, йди з дорослим за руку, не виривати, не сходить з тротуару;
  • Ходити по вулиці слід спокійним кроком, дотримуючись правої сторони тротуару;
  • Переходити дорогу можна тільки по пішохідному тротуару на зелений сигнал світлофора, переконавшись, що всі автомобілі зупинилися;
  • Проїжджа частина призначена тільки для транспортних засобів;
  • Рух транспорту на дорозі регулюється сигналами світлофора;
  • У громадському транспорті не можна висовуватися з вікон, не можна виставляти руки і будь-які предмети.
А найголовніше, самі не порушуйте правила дорожнього руху!
По — друге: при виїзді на природу майте на увазі, що:
  • При проведенні купання дітей під час походів, прогулянок та екскурсій в літню пору вибирається тихе, неглибоке місце з пологим і чистим від корчів, водоростей і мулу дном;
  • Дітей до водойм без нагляду з боку дорослих допускати не можна;
  • За купався дитиною має вестися безупинне спостереження;
  • Під час купання заборонено спригіванія дітей в воду і пірнання з перил огорожі або з берега;
  • Рішуче припиняйте пустощі дітей на воді.
По — третє: постійно нагадуйте Вашій дитині про правила безпеки на вулиці і будинки:
Щодня повторюйте дитині:
  • Не йди далеко від свого будинку, двору.
  • Чи не бери нічого у незнайомих людей на вулиці. Відразу відходь в сторону.
  • Чи не гуляй до темряви.
  • Обходь компанії незнайомих підлітків.
  • Уникай безлюдних місць, ярів, пустирів, занедбаних будинків, сараїв, горищ, підвалів.
  • Не входи з незнайомою людиною в під’їзд, ліфт. Тут варто відзначити, що іноді злочини скоюються знайомими людьми (наприклад, який-небудь сусід, добрий, усміхнений і тихий дядя Ваня на ділі може виявитися маніяком).
  • Чи не відкривай двері людям, яких не знаєш.
  • Не сідай в чужу машину.
  • На все пропозиції незнайомих відповідай: Ні! і негайно йди від них туди, де є люди.
  • Не соромся кликати людей на допомогу на вулиці, в транспорті, в під’їзді.
  • У хвилину небезпеки, коли тебе намагаються схопити, застосовують силу, кричи, вириває, тікай.
Шановні батьки, Пам’ятайте і про правила безпеки вашої дитини вдома.
  • Не залишайте без нагляду ввімкнені електроприлади;
  • Не залишайте дитину одну в квартирі;
  • Заблокуйте доступ до розеток;
  • Уникайте контакту дитини з газовою плитою і сірниками.
Пам’ятайте! Дитина бере приклад з Вас — батьків! Нехай Ваш приклад вчить дисциплінованого поведінки дитини на вулиці і будинки.
Намагайтеся зробити все можливе, щоб захистити дітей від нещасних випадків!

«Швидкочитання» — генератор завдань для дітей


З метою запобігання росту захворюваності на грип та  ГРВІ, на підставі наказу  відділу освіти Новосанжарської РДА, за погодженням з радою школи, протокол №1 від 26 лютого 2018 року,  повідомляємо, що з 27 лютого до 7 березня  2018 року включно навчання  у Нехворощанській ЗОШ призупинено.

Правила безпеки під час карантину!

  1. Дбайте про повноцінне харчування, збагачуйте організм вітамінами та калоріями, витраченими взимку.
  2. Чергуйте працю з активним відпочинком, більше часу проводьте на свіжому повітрі.
  3. Обережно поводьтеся з електричними та газовими приладами.
  4. Дотримуйтесь правил техніки безпеки при перебуванні на кухні, щоб уникнути опіків, порізів.
  5. Під час ігор, змагань на подвір’ї не штовхайтеся, не ставте підніжок, раптово не зупиняйтеся під час бігу.
  6. Для ігор та розваг вибирайте безпечні майданчики та площадки.
  7. Намагайтеся передбачати небезпеку та уникати її.
  8. Переходьте вулицю лише у визначених місцях, дотримуйтеся правил пішохода.
  9. Пам’ятайте про заборону катання на ковзанках та велосипедах на проїжджій частині дороги.
  10. Уникайте переохолодження організму, обмежуйте своє перебування на холоді.
  11. Не забувайте про правила поведінки у місцях відпочинку (біля водойм, у лісі, парку тощо)
  12. Не вживайте у їжу не знайомих вам продуктів: грибів, ягід, викачаних з дерев соків, овочів, фруктів.
  13. Не можна виходити на лід в період льодоходу та льодоставу,, в районі джерел, швидкої течії, заростей очерету, під час та після тривалих відлиг.

Картинки по запросу поради батькам першокласників



Картинки по запросу поради батькам першокласників



Картинки по запросу поради батькам першокласників



cover_game




Похожее изображение

 Поради батькам першокласників


           Як навчити дитину читати. Етапи навчання дитини читання


 Як навчити дитину читати. Етапи навчання дитини читання Вчимо дитину читати
Вже давно встановлено що більшість дітей з радістю крокують до школи, запевняючи, що вони хочуть навчитися читати, писати, рахувати. Але після закінчення зовсім невеликого відрізка часу інтерес до навчання в школі швидко згасає. Чому?
У цього феномена може бути багато причин: завищені вимоги і питання на вступних тестуваннях. недосконалість програм, підручників, недостатнє використання наочного матеріалу та ігор у навчальному процесі. Але головна причина, на наш погляд, в перевантаженні першокласників.
У дітей, які прийшли вчитися в перший клас, одночасно виникає дуже багато проблем. Необхідно встановити контакт з новими дорослими – вчителями. Виникають проблеми взаємин з дітьми в новому колективі першокласників.
Але найбільші труднощі виникають при навчанні рахувати, читати, писати і виробляти почерк. При цьому допомога  батьків часто приймає такі форми тиску, що іноді прискорюють формування негативного ставлення до процесу навчання в цілому.
Діти не завжди можуть впоратися з наростаючим валом проблем і нерідко це призводить до такого важкого наслідку, як шкільний невроз або небажання вчитися і читати. Як допомогти малюкам уникнути складнощів адаптації в школі? Як полегшити їм цей процес?
Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є зменшення навантаження першокласників. І перш за все за рахунок попереднього навчання дитини читанню і підготовки його до листа.
А чи можна вчити читати 5-6-річних дітей?
Психологи, що займаються дослідженням проблеми особливостей сприйняття дошкільнят, відповідають на це питання ствердно. Діти з п’яти, а тим більше з шести років, здатні опанувати читанням.
По собі скажу, що турботливим батькам під силу навчити читати дитину 3-4 років, звичайно, робити це потрібно за допомогою ігор. Навчившись читати в 5-6 років, малюк має можливість, не поспішаючи, вдосконалювати свій навик, регулюючи цей процес у відповідності зі своїми бажаннями і можливостями.
Як зацікавити дитину читати?
Перед тим як починати вчити дитину читати, необхідно, щоб у нього з’явився до цього хоч якийсь інтерес. Без наявності такого інтересу навчання або не вдасться, або стане для малюка справжньою мукою. Психологи кажуть: потрібно сформувати мотивацію для читання.
Яким чином це слід робити?
Є тільки два способи:
1) якомога більше читати дитині різні цікаві казки, історії, розповіді, вірші;
2) розповідати і пояснювати малюкові, чому так важливо і цікаво навчитися читати.
Перед тим як починати вчити читати . дуже важливо визначити, які мотиви вже сформувалися, а які ще належить сформувати. Для цього бажано поставит8 малюкові кілька питань.
Слід прагнути до того, щоб у дитини були сформовані наступні п’ять мотивів:
1. Пізнавальний мотив – бажання навчитися читати для того, щоб дізнатися багато нового цікавого про навколишній світ (наприклад, про тварин і птахів, динозаврів, космонавтів, про рослин і т. п.)
2. Перспективний мотив – прагнення навчитися читати для того, щоб було легко і цікаво вчитися в школі.
3. Мотив особистісного росту – бажання навчитися читати, щоб стати таким (дружиною), як дорослі, щоб мама, тато, бабуся, дідусь здивувалися і сказали: & laquo; Який молодець наш Діма, вже вміє читати. Незабаром він зможе прочитати дитячу книгу & laquo; Пригоди Буратіно & raquo ;, яку ми йому подарували & raquo;.
4. Діяльнісний мотив – бажання навчитися читати, щоб потім можна було пограти в ті ігри, де потрібно читати якісь слова, придумувати різні захоплюючі історії або казки і т. п.
5. Мотив спілкування з однолітками – прагнення навчитися читати для того, щоб розповідати про прочитане своїм друзям і знайомим.
Коли Ви побачите, що у малюка добре сформовані хоча б деякі з наведених вище мотивів, можете сміливо починати вчити його читати .
З чого почати?
Навчати дітей 5-6 років найбільш ефективно під час гри, з використанням незвичайних, веселих вправ. Включаючись в забавні ігри зі словесним матеріалом, малюк не помічає, як у нього формується цілий ряд дуже важливих операцій, які лежать в основі читання. Оволодівши ними, дитина непомітно для себе, легко і швидко вчиться читати.
Поряд з цим дорослий, який збирається вчити малюка читати, повинен чітко уявити собі, що робити це потрібно по строго певною послідовністю.
Отже, на першому етапі дитину потрібно навчити робити звуковий аналіз слів, які вона вимовляє. Малюк повинен навчитися виділяти і називати по порядку звуки, з яких складається слово, а також розрізняти голосні, тверді і м’які приголосні звуки.
Другий етап навчання – це знайомство з буквами (проведіть у вигляді гри).
Третій етап – виділення складів у словах і читання складів.
І, нарешті, четвертий етап спрямований на те, щоб навчити дітей читати слова різної довжини, а також закріпити цей навик. Починати краще зі слів, що складаються з 2-З-х букв, потім поступово переходити до слів з 6-8 букв. А коли Ви відчуєте, що малюк легко справляється з довгими словами (не боїться їх читати), можна переходити до читання текстів.
З цього моменту починається період вдосконалення навичок читання, який триває, як правило, багато років. Тепер захоплюючим повинен стати сам процес читання. Хочемо звернути Вашу увагу лише на наступне:
Тексти, які Ви будете пропонувати дитині для самостійного читання, повинні мати достатньо легкий шрифт (розмір повинен бути трохи більше, ніж в підручниках для першого класу).
Починати самостійне читання випливає з коротких, але обов’язково цікавих, веселих оповідань і казок. Від того, наскільки вони будуть викликати у дитини позитивні емоції, багато в чому залежить ефективність формування у неї інтересу до читання взагалі.
Дозуйте навантаження дитині, не змушуйте його читати тексти більшого обсягу, ніж він того хоче .
Важливо, щоб дитина розуміла і запам’ятовував те, що читає. Для цього пропонуйте йому відразу після читання розповісти, про що він читав.
Отже, як же сформувати в дітях впевненість у своїх силах і здібностях?
Особистий приклад: цікавтеся, вчіться, розвивайтеся самі, а не тільки розвивайте і вчіть дитину!
Хваліть малюка. займаючись з ним практичної підготовкою до школи, не пропускайте жодної удачі та успіху, говорите дитині про те, як Ви пишаєтеся їм!
Пояснюйте причини невдач: якщо у дитини виникли складності, не йдіть від проблемної теми. Поясніть важливість регулярних занять, наслідки ліні і пустощів.
Вчіться жити в колективі: і таким чином прищеплюйте цей навик дитині. Ваше ставлення до роботи, до керівництва, до колег – це його ставлення до навчання, учителів, однокласників в майбутньому.
Вчіться дружити і тримати дистанцію  за обставинами: саме цей приклад допоможе малюкові знайти друзів і прибрати з кола свого спілкування невідповідних суб’єктів.
І – найважливіше . Як би Ви не пишалися тим, що дитина вже йде в школу, він – як і раніше дитина, а не тільки  учень першого класу . Не дорікайте його ; ти вже в школу йдеш!  Учитель, школа. навчання – це важлива, потрібна справа, але ніяк не все життя вашої дитини, і не повинні всі його думки і прагнення крутитися виключно навколо шкільних справ.
Залиште маленькій людині простір для маневру: він насправді ваша улюблене дитя, а не тільки школяр і учень. Відчуваючи, що окрім шкільного життя у неї залишається і її власне, особисте життя, Ваша дитина буде впевнено і спокійно почувати себе в новій для себе ролі. 

Вчимо дитину писати літери української абетки

Вчимо дитину писати літери української абетки

 Психологічна готовність до навчання у школі включає такі компоненти:

  1. фізіологічна готовність;
  2. інтелектуальна (пізнавальна) готовність;
  3. емоційно-вольова готовність;
  4. соціальна готовність;
  5. мотиваційна готовність.
Поради психолога
o    Збирайте портфель та одягайте форму.
o    Грайте в школу.
o    Встаємо раніше.
o     Дружимо з годинником.
o    Вчимося порядку.
o     "Доросла" кімната.
o     Більше зеленого.
o     Шийте чи грайте в шахи
o     Формуйте позитивний образ школи.
o     Не залякуйте оцінками.
o     Жартуйте над дитиною.
o    Більше рольових ігор
o    Не "ліпіть" вундеркінда.
o    Тренуйте увагу і не тільки.

 ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК
ШКІЛЬНОГО ПРИЛАДДЯ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

§ 
 Шкільна форма
§  Шкільний ранець повинен мати лямки прошиті ущільнювачем, щоб вони не різали плечі й дитина не відчувала дискомфорту при носінні ранця. Спинка ранця обов'язково має бути жорсткою і бажано анатомічною.
Шкільне приладдя (незалежно від виробника) :
 
§  Пенал – 1 шт.
§  кулькова ручка синього кольору – 2 шт.
§  простий олівець – 2 шт. (м’які)
§  набір кольорових олівців (12 штук у наборі) – 1 набір
§  точила (закрита) – 1шт.
§  лінійка - 15 см – (дерев’на або пластикова) – 1 шт.
§  гумка (м’яка) – 1 шт.
§  учнівські зошити в клітинку та в косу лінію– по 5 шт.
§  обкладинки для зошитів та підручників (прозорі) – 1 компл. для 1 кл.
§  папка для зошитів (з цупкого картону) – 1шт.
§  зошити з друкованою основою, що відповідають навчальному комплекту підручників (рекомендовані МОН) – 1 компл.

Приладдя для уроків трудового навчання (незалежно від виробника):
§  Папка – 1шт.
§  Набір кольорового папіру (розмір А-4) – 2шт.
§  Набір білого та кольорового картону ( розмір А – 4) -2 шт.
§  ножиці з заокругленими кінцями – 1шт.
§  клей-олівець – 1шт.
§  лінійка 30см (дерев’на або пластикова) – 1шт.
§  пластилін, дошка для роботи, стеки, конструктор («Будівельний» або «Школярик») - 1 шт.
§ 
Приладдя для у років образотворчого мистецтва:
§  альбом (12 аркушів) – (розмір А – 4)
§  набір пензлів для малювання (м’які, «Поні») – 1 компл
§  фарби акварель, гуаш (6-10 кольорів) – 1 набір
§  палітра – 1 шт.
§  стаканчик-нерозливайка для води – 1 шт. 
Для уроків фізичної культури: 
§  спортивна форма (залежно від сезону) – 1 шт.
§  спортивне взуття ( кеди і кросівки, бажано на застібках-липучках) – 1 шт.



У поліції розповіли, як запобігти суїцидам дітей


Чого батьки не повинні казати своїм дітям


Десять звичок, притаманних хорошим батькам


МОН проведе моніторинг якості початкової освіти





Як стати гідним прикладом для дітей



Як розвинути в дітей навички комунікації


В МОН роз'яснили, 

як навчати молодших школярів

Міністерством освіти і науки надано роз'яснення щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі. Відповідний лист підписаний заступником міністра освіти Павлом Хобзеєм.
Зокрема, у відомстві зазначають, що, результати навчальних досягнень учнів не озвучуються в класі та на батьківських зборах і така інформація стосується тільки вчителя-учня-батьків.
На уроках у всіх класах початкової школи учитель має озвучувати тільки вербальну оцінку роботи учня на уроці. Це має робитися з детальним поясненням досягнень дитини і доброзичливими порадами щодо того, як можна їх покращити у подальшому.
Натомість оцінка в балах, що відповідає озвученій учителем на уроці вербальній оцінці, ставиться в щоденник учня на перерві або після уроку.
На батьківських зборах інформація про бали, які одержують учні на уроках, не озвучується, а за умови запиту батьків готується у письмовому вигляді індивідуально для кожної родини. В інших випадках озвучується у індивідуальній бесіді з батьками.
Таким чином, зазначають у Міносвіти, під час оцінювання навчальних досягнень учнів акцент зміщується з «навчання для одержання високих балів, гарних оцінок» на «навчання для одержання якісної освіти».
З цією ж метою навчальним закладам необхідно відмовитись від вибудовування рейтингів навчальних досягнень учнів одного класу, або класів на паралелі для оприлюднення у класі, на батьківських зборах. Така інформація може використовуватись вчителями виключно для методичної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу.
Також у відомстві повідомляють, що потреба у роз’ясненні положення методичних рекомендацій про перевірку письмових робіт в адаптаційний період навчання в 1 класі ручкою не з червоною пастою, а іншого кольору викликана тим, що вчителі початкової школи часто користуються для перевірок ручками двох кольорів – з червоною пастою для позначення помилок і зеленою – для позначення правильно написаних букв, їх елементів, слів тощо.
«Звертаємо увагу, що саме для забезпечення можливості застосування такого ефективного прийому перевірки у методичних рекомендаціях зазначено, що в зошитах, а також у щоденниках можна використовувати колір ручки за вибором вчителя. Тож учитель може самостійно прийняти рішення про вибір кольору ручки для перевірок і оцінювання письмових робіт та фіксації у щоденниках або обговорити це питання з учнями, батьками і прийняти спільне рішення», - йдеться у роз'ясненнях Міносвіти щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі.
Також у відомстві повідомили, що міністерством готується проект наказу «Про затвердження Змін до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.


 

 












Поради батькам

Немає коментарів:

Дописати коментар